Tuesday, July 5, 2011

Hari ini

Setelah lama aku x update blog..ari tergerak hati nak tulis balik...saja syok2 nak taip....keja pon banyak yg selesai.....hidup aku semacam biasa dikelilingi org2 yg sayang pada aku..syukur

Kawan2
aku skrg banyak lepak dengan apit,ben..bebudak keta aku dan seterusnya bebudak bengkel moto aku....hidup ni x laa sunyi sgt......bila ada yg faham...bg kekawan yang ada...jangan lahh kita bermusuhan sesama kita kerana ketika itu kita sudah cuba memutuskan silaturrahim sesapa kita......besar dosanya...kalau nak buat jugak biaq p kat ampa laaa

Ajim
tq sebab slalu sokong shah dari blakang....jd pendengar yg setia...walaupon selama ini x pernah terlintas utk pikir ada org lain akan hadir dalam hidup ini......so semua dah selamat...harap kita amalkan idup sederhana dan bertolak ansur..insyallah....P/S:-TIADA ORANG GILA AKAN MARAH SAJA2

Kita Tiada Jodoh
-Perkhabaran yang kamu sudah berkahwin....aku doakan kamu bahagia kerana tidak ku mintak kita sebegini.......lihatlah betapa hebatnya Allah yg mengatur hidup kita....jika tiada kata dia...tiada laa kita bersatu

-aku doakan kamu berbahagia disamping teman baru mu.......ternyata ini pon sama...walaupon disuia yg muda....tp kamu dah matang sikit........aku doakan kamu bahagia....insyallah jika di izinkan Allah...mungkin kita akan jd umpama adik dengan abg

-Segala kenangan yg pahit tiada guna dikenang.....tp MAMPU kah?Insyallah mampu kerana setiap apa yg berlaku akan ada hikmahnya...di kala kamu sakiti org...org akan sakiti kamu...dikala kamu berbuat baik pd org allah akan balas berkali2 baik pada kamu....
Seperti yang pernah aku bgtau.....lelaki yg baik atau boleh DIPERCAYAI adalah lelaki yg sanggup akad nikah dengan kamu......n lepas nikah pon akan ada dugaan....selagi kita x mati....semoga kamu beroleh keberkatan dan CINTA SEJATI amin....

Jodoh Datang
-Aku masih menanti jodoh yg belum SAH.......aku doakan Allah capaikan impian aku dan si dia.....aku tahu....ini yg terbaik allah beri pada aku......org pernah kata berkawan dengan aku ni sia2 sebab aku panas baran,n macam2 perkara yg buruk yg aku dengar,tp xkan tiada 1 pon perkara baik yg aku lakukan pd kamu...so sad.....tp...tq sebab skrg ni aku dah berubah...tol x ajim?

-Akan ada org yg xkan senang melihat kebahagiaan yg aku kecapi....




No comments:

Post a Comment