Tuesday, July 5, 2011

Gambar2 Lama Budak Bengkel..3 bengkel


Speed Machine 2007


Salleh Motor 2009

kebayan +gmw 2010 kalau x silap

Kebayan Racing Team.....Laju2 moto bebudak ni..x terkejar yop...congrad to Matex JPJ coz dapat no 3

Sangat rindu kenangan masa ni.....banyak kawan2 lama yg datang fuhh p/s:-pic 2006

ni sebahagian kawan2 di gmw...zaman ni pon hepy jugak...banyak aktiviti berkonvoi fuhhh...matex,daniel ,dikjan dan aku.......

ni time join speed machine kaha...best duduk dengan depa ni.....zaman ni baru aku tau siput babi yg depa dok kata ni mmg laju....RXZ pon bleh makan senang2....bukan kencing td aku tgk depan mata..pomen kaha shah alam.........love u all...p/s:-masa dah x bleh patah balik


Ini geng moto aku dulu..Shark Scoot 2002 sampai skrg aku masih memiliki moto yang aku beli dengan nilai RM7500...Sayang wooo banyak kenangan suka duka pahit manis.....so aku akan simpan utk anak2 aku kelak.....Banyak budak shark dah kawen dan aku masih terhegeh2 dok layan scooter sampai laa skrg..hehe p/s-bleh ke layan g ni


No comments:

Post a Comment